אתה נותן דמי חנוכה במתנה ללקוחות שלך?

דמי חנוכה במתנה

 
בשביל הרבה בעלי עסקים, תקופה החגים זו תקופה קשה. כי אנשים רבים נוסעים לחו"ל, מבלים בטיולים ומעבירים זמן עם המשפחה.

בקיצור, תקופה שבה מתרכזים בדברים שאינם ביצוע קניות משמעותיות (אלא אם מדובר על חבילות נופש, טיולים וכד').

יחד עם זאת, חגים זו גם אחת התקופות הטובות ביותר לבעלי עסקים שיודעים לנצל את הזמן הזה בחוכמה ויוצאים במבצעים לחג ועושים פעולות נכונות.

ואנשים… הם אוהבים מבצעים. אבל הם עוד יותר נותנים אמון במבצעים ו"מתנפלים" עליהם, כשיש סיבה טובה והגיונית למבצע.

חג זו בדיוק הסיבה הזו!

למזלנו, כל מספר חודשים יש לנו חג כלשהו – לפעמים גדול ולפעמים קטן, שאפשר לנצל אותו כדי לעשות יותר מכירות. תמיד כדאי להתכונן מראש ולהכין את המבצע או המאורע שיהיה בתקופת חג הקרוב, כדי להגדיל את המכירות והרווחים.

כדי שמבצע יעבוד טוב, צריכים להתקיים כמה כללים:

1. צריכה להיות סיבה טובה למבצע (ולא כי התחשק לנו לעשות היום מבצע).
2. המבצע צריך להיות מוגבל בזמן, כדי שאנשים ירגישו שיש פה הזדמנות שעלולה לחמוק להם בין הידיים אם יתמהמהו.
3. ההצעה במבצע צריכה להיות אטרקטיבית ובאמת להוות מבצע ביחס למה שקורה בשאר השנה.
4. ככל שלאדם יהיו יותר אפשרויות "לבזבז" כסף על דברים שונים במסגרת המבצע, כך הוא יבזבז יותר כסף (דוגמא הכי טובה – Black Friday בארה"ב).

הנה רעיון פשוט שמבוסס על הכללים האלה לחג חנוכה הקרוב:

צרו קופון של "דמי חנוכה" שניתן להשתמש בו רק במהלך החג, ושלחו אותו לרשימת התפוצה שלכם, כך שהם יוכלו להשתמש בו בקניית כל מוצר מסדרת המוצרים שלכם (כשאני אומר מוצר, אני כמובן מתכוון גם לשירות).

מומלץ להודיע לאנשים מראש, שבחנוכה הם הולכים לקבל מכם דמי חנוכה. זה "יחמם" אותם, ייצור ציפייה ויגרום להם להיות יותר קשובים למיילים שמגיעים מכם. כי הם יודעים שהולכים לקבל משהו במתנה בקרוב, ומחכים לזה.

ספרו בתגובות איזה מבצע אתם הולכים לעשות.

חג חנוכה שמח!

שיטות נוספות שקל ומהר ליישם כדי להגדיל את הרווחים בכל מצב, תוכלו ללמוד בספר שלי "סודות השיווק בפעולה"

סודו השיווק בפעולה

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *