הדבר החשוב ביותר שאתה צריך לדעת לגבי "להרגיש נוח" עם העסק שלך

להרגיש בנוח עם העסק שלך

 
כמה אתה מרגיש בנוח עכשיו עם העסק שלך?

מנסיוני, רוב בעלי העסקים הקטנים מרגישים די בנוח, או מאוד בנוח.

רובם יגידו שכמובן שהיו רוצים יותר כסף, יותר מכירות, יותר רווחים והכנסות… אבל עמוק בפנים – הם כבר התרגלו למצב הקיים, ונוח להם להישאר בו.

הם הנמיכו את השאיפות שלהם, ככה שיתאימו ל"תקרת הזכוכית" שההכנסה שלהם מציבה להם. זה לא מה שהם רצו במקור, אבל עם הזמן, הם התרגלו להרגיש מספיק בנוח עם זה שהמוטיבציה שלהם לאיכות חיים גבוהה, כבתה.

תחושת הנוחות הזו מופרת בדרך כלל, כאשר משהו גדול קורה פתאום. זה יכול להיות איבוד לקוח חשוב ורווחי במיוחד, זו יכולה להיות תקופת שפל בהכנסות של העסק, או אפילו – חס וחלילה – מחלה או בעיות בריאותיות.

הפתעות לא נעימות כאלו, לרוב גורמות לאנשים להתמקד מחדש בפיתוח והגדלת העסק שלהם, במקום להמשיך "לצעוד במקום" רק בגלל שזה נוח.

ואז בעל העסק מחפש את היועץ השיווקי שיעזור לו לעשות את התפנית הנחוצה…

אנשים נוטים לבקש עזרה, באחד משני התרחישים הבאים:

1. העסק עובד בסדר גמור, אבל בעל העסק רוצה להגיע ליותר

הוא רוצה לקחת את העסק שלו צעד קדימה. הוא רוצה את החופש לחיות איפה שבא לו לחיות, ולנהוג באיזה רכב שבא לו לנהוג בו.

אנשים כאלו אף פעם לא נכנסים ל"תחושת נוחות" מטעה שכזו, והם משתמשים בסטנדרטים הגבוהים שלהם כדי להבטיח שהם ימשיכו לצמוח ולשגשג.

האירוניה כאן היא, שאחרים נוטים לומר על אנשים כאלו – "החיים שלהם בטח כל כך נוחים", בגלל שהם עשירים ומצליחים כל כך.

2. העסק מדרדר במדרון תלול, ובעליו מרגיש את הגרזן מונפת מעליו

בעלי העסק הזניחו את עבודתם, ולא השקיעו את הזמן או הכסף הדרוש כדי לפתח ולבנות את העסק שלהם בזמן.

ואחרי שנים שהם העבירו בתחושה של "נוחות" יחסית כזו, הם פתאום מבינים שאם לא יעשו שינוי כלשהו בהתנהלות שלהם כבר עכשיו, בעוד 6 חודשים הם יגיעו לפשיטת רגל.

התובנה הפתאומית הזו, שגורמת להם להבין כמה המצב שלהם חמור, ממלאת אותם במוטיבציה לצאת ולפעול מראש כדי להגדיל את העסק שלהם – ואז הם פונים לעזרה.

ישנו גם תרחיש מס' 3, אבל האנשים האלו אפילו לא טורחים לפנות לעזרה.

בעלי העסקים הקטנים האלו, פשוט צופים מהצד בתפקוד הלקוי של העסק שלהם, ולא עושים שום דבר אינטיליגנטי כדי לשפר את המצב. הם ממשיכים לעשות את אותם הדברים שלא עבדו להם גם קודם לכן, וחוזרים על אותן הטעויות שוב ושוב.

לשוק יש נטייה להעניש שאננות. וכתוצאה מזאת, אנחנו רואים שרוב העסקים הקטנים נכשלים.

המסר מאחורי השיעור הזה, הוא לעשות משהו עכשיו, כדי להתחיל לשפר את המצב (גם אם הוא סביר ו"נוח"). אל תחכה שיגיע אליך איזשהו אסון מסחרי כדי לקבל את המוטיבציה להפסיק להתפשר על מה שאתה רוצה להשיג בחיים שלך!

אל תנמיך את הציפיות שלך – אלא שפר את התוצאות!

אם סגנון החיים שלך הוא עדיין לא מה שדמיינת לעצמך כאשר פתחת את העסק שלך, הפסק להנמיך את הציפיות שלך כך שיתאימו לתוצאות שאתה מקבל כרגע.

שפר את התוצאות, כדי שיתאימו לחלומות ולמטרות ההתחלתיות שלך.

אם העסק שלך "עומד במקום", ואתה מרגיש שלא משנה מה אתה עושה – זה לא עוזר לך לפרוץ את תקרת הזכוכית שלך מבחינת הכנסה… תקן את הבעיה!

אל תמשיך לעשות עוד מאותם הדברים שלא הביאו אותך למקום שאתה רוצה.

אם אתה מנסה לשפר את מצב העסק שלך, אבל אתה מתמקד בדברים הלא נכונים – זה לא משנה כמה תתאמץ, כי אתה עובד על הדברים הלא נכונים…

מצא את מה שמונע ממך להשיג את מה שאתה רוצה, ולמד מה אתה צריך לעשות כדי לתקן את הבעיה.

יצא לי לדבר עם אנשים וגם לקבל מיילים קורעי לב מאנשים, שהתלוננו על הקשיים בעסק שלהם, אבל לא היו מוכנים לנקוט בפעולות הדרושות כדי לשנות את המצב. הם העדיפו להמשיך להסתובב במעגלים, להתבכיין ולחפש את האשמים, עד שהסוף הבלתי נמנע הגיע.

וזה נוראי ועצוב.

ואני לא רוצה את זה בשבילך!

אני רוצה רק את הטוב ביותר עבורך.

הנה המשאלה שלי עבורך…

אני רוצה שתראה את כל החלומות שלך מתגשמים.

אני רוצה שתוכל לקצור את פירות העבודה הקשה שלך. אני רוצה שיהיה לך את חופש הבחירה, שעסק מצליח יכול להעניק לך.

ויותר מכל, אני רוצה שתוכל ליצור עבורך ועבור המשפחה שלך ביטחון כלכלי יציב וחזק, כמו חומה, שאף אחד לא יוכל לשבור.

אבל הנה החדשות הטובות שלי בשבילך…

יש אינספור צעדים, מהלכים שיווקיים, ומתכוני פעולה לביצוע, שאתה יכול להתחיל ליישם כבר עכשיו, כדי לעשות פריצה שיווקית בעסק שלך.

ריכזתי את הדברים האלה, בספר שנקרא "סודות השיווק בפעולה".

זהו ספר שמסביר בצורה פשוטה וברורה – מה בדיוק הצעדים שעליך לעשות כבר מעכשיו, כדי להקפיץ את העסק שלך כמה רמות למעלה בתקופה הקרובה.

אם אתה באמת רוצה יותר כסף, יותר לקוחות ויותר זמן פנוי מעבודה מפרכת בעסק שלך, יש סיכוי טוב שאתה עומד בפני הספר החשוב ביותר שתקרא בשנה הקרובה כדי לקחת את העסק שלך קדימה.

ספר סודות הפיתוי

בספר אני גם חושף סודות קטנים כמו:

  • איך בדרך פשוטה להפוך למומחה עבור קהל היעד שלך ולזכות באמון.
  • 4 שלבים שחייבים להעביר את הלקוח, כדי שיהיה מוכן לקנות ממך.
  • איך לעקוף את המתחרים בענק גם אם אין לך שום דבר ייחודי להציע.
  • מהם כפתורי הקסם הנסתרים למכירה של המוצרים שלך.
  • טכניקת "גירוי החושים" להצגת המוצר שלך, כדי שאנשים יתלהבו ממנו בטירוף!
  • איך לגלות תוך 5 שניות אם הפרסום שלך יעיל, ואם לא – לתקן אותו במיידי.

ועוד הרבה דברים נוספים שישימו אותך על המסלול להצלחה שיווקית בעסק שלך.…

לחץ כאן כדי להתחיל ללמוד איך להפוך את העסק שלך על סטרואידים, ושנה את התוצאות העסקיות שלך כבר בתקופה הקרובה! »

סודו השיווק בפעולה

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *