צור קשר


תשובות לשאלות נפוצות:
(לחץ על השאלה שמעניינת אותך כדי לקרוא את התשובה)

רכשתי את אחד המוצרים ויש לי בעיה או שאלה טכנית
בשביל לקבל מענה הכי מהיר, השתמש/י בדף "תמיכה טכנית" של מערכת ההדרכות.
תמיכת האונליין היא המענה הכי מהיר לכל שאלה שתהיה לך לגבי אחד המוצרים שרכשת.
אני מעוניין/ת לרכוש את אחד המוצרים ורוצה לשאול שאלה לפני הרכישה

בעמוד של כל מוצר ישנו חלק של שאלות ותשובות נפוצות שקשורות לאותו מוצר. שם אנו מרכזים את התשובות לשאלות הכי נפוצות שרלוונטיות לאותו מוצר. יש סיכוי גדול ששם תמצא/י תשובה לשאלה שלך.
לחץ/י כאן על מנת לראות את כל המוצרים.
בחר/י את המוצר הרלוונטי ותוכל/י למצוא בדף את חלק השאלות והתשובות הנוגעות למוצר זה.

איך אני מוריד/ה את עצמי מרשימת התפוצה?

יש לנו עמוד מיוחד שבו תוכל/י לבחור מאיזו רשימת תפוצה להסיר את עצמך ובאיזו תרצה/י להשאר מנוי/ה.
לחצ/י כאן על מנת לעבור לדף ההסרה מרשימות התפוצה.

איך אני יכול/ה לקנות את אחד המוצרים אם אין לי כרטיס אשראי?

הדרך היחידה לרכוש את אחד המוצרים ללא כרטיס אשראי - היא בעזרת העברה בנקאית.
בעזרת הבנק שלך (פקיד, אינטרנט, טלפון) העבר/י את הסכום המתאים בהתאם למחיר של המוצר שבחרת, לחשבון הבנק הבא:

בנק הפועלים 12, סניף 686 , מספר חשבון 30925
שם המוטב: ניוויז'ן הדרכות בע״מ

לאחר שתבצע/י את ההעברה, מלא/י את הטופס שנמצא כאן למטה עם הפרטים שלך, פרטי ההעברה, המוצר ומספר האסמכתה של ההעברה.
לאחר שנקבל את ההעברה (עד 3 ימי עסקים), תקבל/י מייל עם פרטי הגישה למוצר שבחרת.


במידה ולא קיבלת תשובה לשאלה שלך בעזרת התשובות הנפוצות, אתה מוזמן למלא את הטופס הבא ונשתדל לחזור אלייך תוך 3 ימי עבודה.

צור קשר
שם פרטי:
מספר טלפון:
דואר אלקטרוני:
איך תרצה שנחזור אלייך?
שעות נוחות ליצירת קשר:
מהות הפנייה:





אפשר ליצור איתנו קשר גם בדואר רגיל, דואר אלקטרוני, טלפון, פקס.

מספרי טלפון ופקס:
טלפון: 077-6704053
פקס: 072-2578654

דואר אלקטרוני: info@stamina.co.il

כתובת למשלוח דואר:
ניוויז'ן הדרכות בע"מ.
ת.ד. 5527
הרצליה, מיקוד 4615401.