איך להפוך לבלתי ניתן להחלפה עבור הלקוחות שלך

להיות בלתי ניתן להחלפה

 
הנה שאלה מעניינת שכדאי לך לחשוב עליה:

אם אחד הלקוחות שלך ירצה להחליף אותך בנותן שירותים אחר… עד כמה יהיה לו קשה לעשות את זה?

חשבתי על זה אתמול, לאחר שפגשתי אדם שעוסק בשירותי גננות. ברגע שסיפרתי לו שאני בוועד הבניין שאני גר בו, הוא שאל אם הוא יכול לתת לי הצעה לשירותי גננות עבור טיפול בגינה של הבניין שלנו – טיפול בעצים ובדשא, גזימת שיחים, שתילת פרחים, וכל מה שמתלווה לזה (גינה די סטנדרטית של בניין דירות).

אמרתי לו שאני לא מעוניין, ואז הוא אמר לי שאם אספר לו כמה הגנן הנוכחי שלנו גובה כרגע, הוא ייתן מחיר טוב ומשתלם יותר. הסברתי לו שאני בכל זאת לא מעוניין, הודיתי לו על הזמן שהקדיש לי, והוא הלך לדרכו.

מה שנתתי לו להבין, זה שהגנון הנוכחי שלנו, לא ניתן להחלפה.

עכשיו, קח את התרחיש הזה לעסק שלך.

דמיין לעצמך, מה זה להיות עד כדי כך יקר ערך ללקוחות שלך, שהם יסרבו להצעות מתחרות… אפילו אם הם יקבלו הצעות אחרות, במחירים נמוכים יותר.

מה זה אומר להיות "בלתי ניתן להחלפה"?

אם אותו איש הגינות שפגשתי היה טיפונת יותר טוב בשיווק עצמי, הוא היה שואל אותי מה הופך את שירותי הגננות שאני משתמש בהם כרגע, לבלתי ניתנים להחלפה.

אם היה שואל, זה מה שהייתי אומר לו:

שהאדם שמטפל בגינה שלי עובד איתנו כבר שנים. הוא יודעם בדיוק איך אנחנו אוהבים את העצים והשיחים שלנו. הוא אמין מאוד, הוא עושה מעבר למה שמצופה ממנו במסגרת העבודה הרגילה, וכאשר יש מקרה חירום ואנחנו זקוקים לו בדחיפות, כמו במקרה של עץ שנפל, ענף שנוטה לסכן את העוברים תחתיו או נזקי רוח שדורשים טיפול מהיר – הוא מגיע מהר.

הוא מספק שירות נהדר, ואנחנו משלמים לו עליו בעין יפה. הוא מרוצה, ואנחנו מרוצים.

המפתח כאן הוא באמון

הגנן שלנו הפך את עצמו לבלתי ניתן להחלפה בקלות, בכך שבנה אתנו מערכת יחסים שמושתתת על אמון. הוא הרוויח את האמון הזה, בכך שעשה עבודה נהדרת במשך תקופה ארוכה, והיה אמין בצורה בלתי רגילה.

במשך השנים, המלצתי עליו כבר יותר מ-10 פעמים לחברים, וכולם מרוצים עד הגג מהשירות שהם מקבלים ממנו – בדיוק כמוני. (אני יודע שעכשיו הוא מלא בעבודה, אז אל תבקשו המלצות :))

ישנן 2 "תובנות זהב" קטנות, שהתחבאו להן בפסקה הקודמת:

  1. הדרך הכי טובה להפוך לבלתי ניתן להחלפה, היא להרוויח את אמונם של הלקוחות שלך.
  2. כאשר ספק שירותים מרוויח את האמון שלנו ועושה עבודה נהדרת, מאוד קל לנו להמליץ עליו לחברים ולמכרים שלנו.

איך אתה הופך להיות בלתי ניתן להחלפה?

זה לא עניין של "פעולת מחץ" אחת. וזה עוד יותר לא עניין של "לתת את המחיר הנמוך ביותר".

מדובר כאן על אינטראקציות יום-יומיות שיש לנו עם הלקוחות שלנו, ועם השוק. מבחינה רעיונית, התהליך הזה הוא כמו ברז שמטפטף – עוד טיפה ועוד טיפה, עד שמצטבר דלי מלא במים.

אנחנו הופכים להיות בלתי ניתנים להחלפה, דרך ההתנהלות שלנו לאורך זמן.

אנחנו מרוויחים (ואז מרוויחים מחדש) את המקום הזה בלב של הלקוחות – וכתוצאה מזה הופכים לבלתי ניתנים להחלפה.

כן, אתה צריך להרוויח מחדש את התואר הזה בכל פעם, בגלל שבכל פעם שתתנהג כאילו באמת אף אחד בעולם לא מסוגל להחליף אותך – מהר מאוד אתה תמצא את עצמך בחוץ, כאשר את מקומך תפס מישהו אחר, שידע לתמרן את הסיטואציה יותר טוב ממך.

בוא נסתכל שוב על שאלת הפתיחה שלי.

שאל את עצמך: כמה קשה יהיה לאחד הלקוחות שלך להחליף אותך במישהו אחר? עד כמה הלקוחות שלך רואים בך מישהו בלתי ניתן להחלפה?

אם אתה לא אוהב את התשובה שיש לך על השאלה הזו, התחל לפעול אחרת עוד היום, ובכל יום, עד שהלקוחות שלך יצטרכו להיות משוגעים כדי לעבור למישהו אחר!

אבל הנה החדשות הטובות שלי בשבילך…

יש שורה של צעדים שאתה יכול להתחיל ליישם כבר עכשיו, כדי לעשות פריצה שיווקית בעסק שלך ולהפוך לבלתי ניתן להחלפה עבור הלקוחות שלך.

ריכזתי את הדברים האלה, בספר שנקרא "סודות השיווק בפעולה".

זהו ספר שמסביר בצורה פשוטה וברורה – מה בדיוק הצעדים שעליך לעשות כבר מעכשיו, כדי להקפיץ את העסק שלך כמה רמות למעלה בתקופה הקרובה.

אם אתה באמת רוצה יותר כסף, יותר לקוחות ויותר זמן פנוי מעבודה מפרכת בעסק שלך, יש סיכוי טוב שאתה עומד בפני הספר החשוב ביותר שתקרא בשנה הקרובה כדי לקחת את העסק שלך קדימה.

ספר סודות הפיתוי

בספר אני גם חושף סודות קטנים כמו:

  • איך בדרך פשוטה להפוך למומחה עבור קהל היעד שלך ולזכות באמון.
  • 4 שלבים שחייבים להעביר את הלקוח, כדי שיהיה מוכן לקנות ממך.
  • איך לעקוף את המתחרים בענק גם אם אין לך שום דבר ייחודי להציע.
  • מהם כפתורי הקסם הנסתרים למכירה של המוצרים שלך.
  • טכניקת "גירוי החושים" להצגת המוצר שלך, כדי שאנשים יתלהבו ממנו בטירוף!
  • איך לגלות תוך 5 שניות אם הפרסום שלך יעיל, ואם לא – לתקן אותו במיידי.

ועוד הרבה דברים נוספים שישימו אותך על המסלול להצלחה שיווקית בעסק שלך.…

לחץ כאן כדי להתחיל ללמוד איך להפוך את העסק שלך על סטרואידים, ושנה את התוצאות העסקיות שלך כבר בתקופה הקרובה! »

סודו השיווק בפעולה

תגובות

תגובות

תגובה אחת על “איך להפוך לבלתי ניתן להחלפה עבור הלקוחות שלך
  1. איגור גורמן

    ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *